Få din daglige dosis af tro en opløftende tanke om morgenen kunne ændre din hele dagen. Ingen Spam. Elske bare 🙂 44,459 læsere & tælle på 1 1/2 Pounds denne Baby overlever og trives på hans mødre kærlighed af Tabitha Khaye på 8/30/2014 i opløftende E-mail til en ven, når Ward km blev født vejer alene 1.5 pounds chancerne for ham at overleve ikke var lovende. Denne video gør et utroligt stykke arbejde dokumentere det første år af menigheder lifefrom kæmper for at overleve, til blomstrende takket være hans kærlige forældre. Denne baby er i sandhed et mirakel fra Gud. De forhindringer, han havde at overvinde var stor, men ikke større end vor Gud, siger Wards far.

Og jeg ønsker en baby kaffe. Eturnitee svarede før rakte penge. Her. Det er vores penge til dem. Jeg beklager. En baby kaffe? Kassereren bedt med tydelig forvirring inden vi ser på mig. Ikke ønsker at ødelægge det for Eturnitee, forblev jeg bag hende munden ordene varm chokolade til kassereren flere gange under forsøget på at subtilt peger samtidig på menuen. Det tog flere gange indtil kassereren endelig forstår, hvad jeg prøvede at gøre. Hun smilede ned til Eturnitee, der var stadig tålmodigt holder ud af pengene.</p

